Jak reklamować się do turystów?

Warszawa zimą
Warszawa zimą

Jeżeli masz firmę która świadczy w jakiś sposób usługi dla turystów w Warszawie, niezależnie czy są to turyści z Polski czy z zagranicy, to dobrze byłoby rozważyć pozycjonowanie swojej strony internetowej jako reklama która dotrze do nich zarówno kiedy będą jeszcze u siebie zanim przyjadą do Warszawy jak i potem jak już będą w Warszawie.

Pozycjonowanie strony firmowej polega na tym że wymyśla się słowa kluczowe po których klienci szukają tej firmy, potem pozycjonuje się na wysokie pozycje w wyszukiwarce i kiedy turysta przyjeżdża do Warszawy i wpisuje do telefonu to hasło twoja strona firmowa pojawi się jako jedna z pierwszych.

Jaka jest więc najlepsza reklama dla turystów?
Będzie to reklama która pokaże się na telefonie komórkowym kiedy będą na miejscu, oraz na telefonie komórkowym albo komputerze kiedy będą jeszcze u siebie przed wyjazdem docelowe miejsce.

No właśnie ale jak to zrobić?
Czyli czy istnieje taka reklama która będzie reklamowała się w mieście gdzie mieszka turysta a potem będzie też pokazywała się w Warszawie kiedy już przyjedzie do tego miasta. No właśnie jest coś takiego i to jest pozycjonowanie, czyli trzeba tylko dobrać odpowiednie słowo kluczowe z dodatkiem Warszawa, tak aby turysta kiedy będzie siedział na przykład u siebie w Poznaniu i wpisywał załóżmy restauracja Warszawa, to pokażę mu się wypozycjonowana twoja strona, a potem jak przyjedzie do Warszawy i będzie w Warszawie wpisywał restauracja Warszawa to znowu pokaże mu się wypozycjonowana twoja strona.

Czyli pozycjonowanie stron internetowych jest to doskonała reklama jeśli chodzi o dotarcie do turystów zanim oni jeszcze przyjadą do miejsca docelowego, a jednocześnie będzie działała jak się dobierze odpowiednie hasło też w miejscu docelowym.

Ponieważ takie pozycjonowanie jest bardzo tanie a dociera jednocześnie do osób już wstępnie zainteresowanych i to w momencie tylko kiedy one chcą tą reklamę obejrzeć, to jest to według nas niespotykana skala reklamy i dlatego warto ją rozważyć.

Jeżeli więc twoja firma w jakiś sposób świadczy usługi dla turystów niezależnie czy to będą turyści z Polski czy z innych krajów, to rozważ właśnie pozycjonowanie swojej strony internetowej w Warszawie jako coś bardzo ciekawego dla twojej firmy, gdyż koszty tego są relatywnie bardzo niskie w porównaniu do reklam w stylu w telewizji czy prasy