Ciekawe czy patrząc tak trochę z boku na świat, to kiedyś było lepiej czy gorzej, czy jak kiedyś ludzie nie mieli telefonów komórkowych telewizji, radia żyli w zgodzie z naturą, ale bardziej się nudzili czy czy teraz jest lepiej czy kiedyś było lepiej. Czy kiedyś jak ktoś coś produkował to miał łatwiej czy teraz ma łatwiej.
Pewnie tego typu filozoficzne rozmowy nie raz odbywają się w wielu firmach, szczególnie że dzisiaj bardzo ciężko jest znaleźć pomysł na to jak tanio i skutecznie zareklamować swoją firmę, gdyż na każdym kroku atakują nas reklamy, w autobusach, billboardy na ulicach, w radiu, w telewizji, w internecie, wszyscy zaczynają się uodparniać na nie, a bardzo ciężko jest dotrzeć do nowych klientów niezależnie czy jest to firma która jest już na rynku od wielu lat czy dopiero niedawno powstała.
Wydaje się że jest na to pewien sposób, chodzi o pozycjonowanie strony internetowej firmy, w wyszukiwarce Google.
Jest to taka forma reklamy która wydaje się mieć najwięcej zalet ze wszystkich dostępnych. Jeśli chodzi o pozycjonowanie ono polega na tym że strona firmowa promowanej firmy pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania na hasło które powoduje że klienci wyszukują zarówno na telefonach i komputerach.
No i teraz załóżmy że mamy firmę w Warszawie która nie wie jak przebić się przez rynek reklamowy, nie wie jak wydawać chociaż niewielki budżet na swoje reklamy tak aby skutecznie docierać do nowych klientów, i właśnie wtedy pojawia się pozycjonowanie stron Warszawa a, czyli reklama która dociera bezpośrednio do wstępnie u zainteresowanych osób, czyli do takich którzy wpiszą na telefonie odpowiednie słowo, a to znaczy że są już zainteresowani tym tematem.
Dodatkowo pozycjonowanie działa w ten sposób że wyświetla się reklama dopiero wtedy jak ktoś wpisze odpowiednie hasło w wyszukiwarce Google, co znaczy że ma w tym momencie czas i chęć rozpatrzenia oferty tej firmy, a nie jak w innych rodzajach reklam gdzie mecz jest przerywany reklamą, albo film. wtedy ciężko sobie wyobrazić że ktoś wstaje bo go coś bardzo zainteresowało w tej reklamie bierze laptopa i tam szybko wyszukuje jakiegoś produktu i go kupuje w przerwie meczu. Oczywiście na pewno tak następuje, aczkolwiek jest ono mniej skuteczne chyba niż pozycjonowanie stron internetowych.
Pozycjonowanie w Warszawie, to ciężki kawałek chleba zarówno dla firmy która to wykonuje, jak i dla klienta który zlecił takie pozycjonowanie, gdyż firm jest ogromna ilość, ciężko jest znaleźć się na wysokich wynikach, bo wszyscy walczą przy takiej ilości firm o najwyższej pozycji, ale jeżeli się to uda to prawdopodobnie będzie to najlepsza forma reklamy jaka istnieje dla twojej firmy.
Bo za niski stoły abonament miesięczny, masz reklamę która pracuje całą dobę, trafia bezpośrednio do zainteresowanych klientów, nie trzeba kierować jej do wszystkich mieszkańców Warszawy bo i tak wiadomo że nie wszyscy nigdy będą zainteresowani ofertą wszystkich firm, a więc dzięki pozycjonowaniu trafia się bezpośrednio do zainteresowanych osób, jednocześnie w momencie kiedy one mają czas i ochotę tym się zająć, czyli w niczym im się nie przeszkadza, co jest chyba bezcenne jeśli chodzi o rynek reklamowy dla firm.